17 juni 2014

Terminsslut

Två dagar kvar nu, de ska jag ägna åt att olja in båten och städa och eventuellt hjälpa en annan elev lite.
Idag nitade jag det sista på fjärde bordgången.

Fjärde bordgången av nio, men då första borden, samborden, tog mer än dubbelt så lång tid som övriga kan man lugnt säga att jag kommit över halvvägs med bordläggningen.

Jag ligger helt i fas med tidplanen jag satte upp i början av året och enligt den blir det sjösättning om precis ett år. Dock har inget enstaka moment gått enligt plan, utan en del har tagit längre tid och annat gått snabbare än planerat.
Seglen är då inte medtagna, jag hoppas hinna sy dem hemma, parallellt med båtbygget, men å andra sidan har jag planer på att bygga en till båt, hemma, så vi får se hur det går med det...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar